Бұл әдістемелік кеңесте мұғалімдер визуалды модельдеу әдісі туралы ақпарат алды, бұл әдістің мәні неде екенін, балаларға модельдеу әдісі не беретінін білді. Әдістемелік кеңес барысында практикалық бөлімде мұғалімдер схеманы қолдана отырып, жемістер мен көкөністер туралы сипаттамалық әңгіме құрастырды. Сондай-ақ өлеңдерге мнемотехникалық кестелер құрастырылды: "Жапырақтың түсуі" авторы М.Ивенсен, "Қысқы күтім" авторы А. Дүйсенбиев. Әдістемелік кеңестің соңында мұғалімдер бұл әдісті балалармен жұмысында қолданған кезде қорытынды жасады. Мұғалім балаларға егжей-тегжейлі әңгімелер құруға, әдеби шығармаларды қайталауға, өз шығармаларын жасауға, етістіктердің, зат есімдер мен сын есімдердің мағынасын түсінуге үйретеді.
Сондай-ақ ақпарат алу, зерттеу жүргізу, салыстырулар жасау, ақыл-ой әрекеттерінің, сөйлеудің нақты ішкі жоспарын құру, қорытынды жасау. Біздің бақшамыздың мұғалімдері болашақта өз жұмысында балалардың тәуелсіз және ұйымдастырылған іс-әрекетінде модельдеу әдісін қолдануды шешті. Балабақшадағы мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың көптеген міндеттерінің бірі - ана тілін оқыту, сөйлеуді дамыту, сөйлеу қарым - қатынасын дамыту-ең бастысы.22 ақпанда біздің "Балдырған" балабақшасында .