Баланың әлеуметтік әлемге енуі әлеуметтік сипаттағы бастапқы идеяларды, оның ішінде мамандықтармен таныспайынша мүмкін емес. Адамда бәрі бала кезінен, соның ішінде кәсіби бағдардан басталады.Ерте кәсіптік бағдар беру негізінен ақпараттық сипатқа ие (баланың мамандықтар әлемімен жалпы танысуы), сонымен қатар баланың кейбір жұмыс түрлерінде алғанармандары мен тәжірибесін бірлесіп талқылауды жоққа шығармайды (өзіне-өзі қызмет ету тұрғысынан, мүмкін жұмыстарды орындаукезінде) Мектеп жасына дейінгі балаларды кәсіптермен таныстыру ҚР МБС сәйкес бес білім беру аймағын біріктіру принципін, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асырылады. Ойын - бұл өмірдің көрінісі. Балалар ойындарының басым көпшілігі әр түрлі мамандықтағы адамдардың жұмысын көрсетуге арналған, сондықтан ойын іс-әрекетін ұйымдастыру арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды ерте кәсіптік бағдарлау жұмыстарын жүргізу өте орынды. №5 мектепалды даярлық тобының балалары, тәрбиеші Н.Н.Зерновамен, мамандықтар әлемімен танысуды жалғастыруда. Баланың жас кезінен бастап кез-келген мамандықты құрметтей білуі және кез-келген кәсіби жұмыс адамның өзіне қуаныш әкелуі және айналасындағы адамдарға пайдалы болуы керек екенін түсінуі маңызды.