«Кішкентай зерттеушілер зертханасы»
Педагог күн сайын топтың, балабақшаның объектілік-кеңістіктік ортасына баланы әртүрлі іс-әрекет түрлеріне итермелейтін, балалардың қиялының, қызығуының, танымының «кернеу» әсерін тудыратын элементтерді енгізеді.
Жоғары және мектепалды даярлық топтарының оқушылары өз бетінше ойластырылған жоспар бойынша эксперименттер мен тәжірибелер жасайды. Демек, балабақшада білім алудың бүкіл кезеңінде балалар мұғаліммен бірлескен іс-әрекетте де, әртүрлі режимдік сәттерде де проблемалық жағдайларды практикалық әдістермен шешу қабілетін жетілдіреді.
Сертификаттау іс-шаралары аясында бірінші санатты тәрбиеші Эйдемиллер Л.Л. 4 жастағы балалармен біріктірілген ойын әрекетін өткізді, оның барысында балалар әртүрлі материалдарды зерттеді, «тірі», «жансыз» табиғат ұғымдарын бекітті. Кішкентай экспериментаторлар әртүрлі эксперименттер жүргізу дағдыларын көрсетті, алынған нәтижелерден қорытынды жасады.