«Жәндіктер әлемі жобасы»
екінші сәбилер
тобы №7 «Көбелек»
Авторы:Уажиденова.У.А,
Икранбек.М
Өзектілігі: Жәндіктер
әлемімен таныса отырып, балалардың бойына табиғатқа деген танымдық
қызығушылықтарын қалыптастырып септігін тигізуі, байқағыштығын, ойлау іс –
әрекетін дамытады жоба бойынша жұмыс нәтижесінде балалар ой қорытындысын
түсінік жасап үйренеді, ізденіс танымдық іс – әрекет байланыстыра білу үшін
маңызы зор.
Жобаның түрлері: танымдық – шығармашылық, қысқа мерзімдік.
Жобаның мақсаты:
·
жәндіктердің
түрлерімен, өзіндік ерекшеліктерімен таныстыру;
·
жәндіктерге
деген қызығушылықтарын есту,
·
бақылау
дағдыларын қалыптастыру.
·
ата
– аналарды өмір тобын арттыруда жоғары жағдай жасау, қатыстыру.
Жобаның міндеті:
·
жәндіктердің
түрлерімен, тіршілігімен, таныстыру олардың пайдасы туралы ақпарат беру.
·
оларды
сипаттай білуге үйрету, эстетикалық талғауларын дамыту
·
жәндіктерге
деген сүйіспеншілік, қамқорлық сезімдерін айтып, оларды қорғай білуге
тәрбиелеу.
Жобаға қатысушылар: №
7 «Көбелек» екінші сәбилер тобының балалары, тәрбиешілер мен ата – аналар.
Орындау мерзімі:06.
03 – 29.03.2017 ж (3 - апта)
Күтілетін нәтиже:
·
Жәндіктерді
қорғап,аялай білуі.
·
Жәндіктерден
достықты, еңбекқорлықты үйрену.
·
Кез
–
келген жұмысты достарымен бірлесе істеген оңай екені:
·
Балабақшадағы
топтың жұмыстарына ата - аналардың
белсене қатысуы.
Жобаны іске асыру
1. Дайындық
кезең.
·
Осы
мәселені балаларға, ата – аналарға жеткізу.
·
Методикадық,
танымдық, өнер әдебиеттерді, иллюстрациялық материалды тақырып бойынша таңдап
алу.
·
Жүргізілетін
ойын қызыметіне материял тандап алу.
·
Шығармашылық
және өнімді қызыметіне керек материялды таңдап алу.
·
Шараға
перспективтік жоспар құру,
Кескіндік меселенің сұрақтары?
·
Жәндіктердің
пайдасы бар ма, әлде зиян ба?
·
Адал
дос па әлде көмекшілер ме?
Кескіндік оқу сұрақтары?
·
Жәндіктердің
түрлері қандай?
·
Жәндіктер
адам өмірінде қандай рөл атқарады?
·
Біз
жәндіктерге не бере аламыз?
Көрек
әдебиеттерін іріктеп алу.
·
Жұмбақтар
·
Үш
көбелек «ертегісі», « өрмекші», «құмырсқа», «қарлығаш» әңгімесін оқу, «
құмырсқа қағанаты» ертегісін оқып беру.
·
Тыныс
алу жаттығуы «көңілді жәндік»
·
Музықалық
ойын «Гүл және көбелек»
·
Дидактикалық
ойын: «Бір – көп», «Атын ата», «Қайда тұрады»
·
Жәндіктерге
байланысты өлеңдер.
2. Практикалық
кезең. Принциптік
интеграциялық білім беру бағыттарын ескере отырып, барлық бала қызыметтерін
жүзеге асырылады: ойын, еңбек, коммуникативтік, танымдық – зерттеу, өнімдік
музыкалық – өнер.
Ата- аналармен өзара іс - әрекет.
·
Көрме
ұйымдастыру;
·
Қауіпсіздік
материялдан жасалған жұмыстары, сурет, кітапшалар т.б
·
Егер
ара, сона, кене шағып алса? кеңес беру.
·
Жәндіктер
әлемі бойынша көрме ұйымдастыру.
·
Отбасылық
газет бойынша «жәндіктердің пайдасы»
3. Соңғы
кезең. Танымдық - шығармашылық жоба бойышша отбасылық қонақ жай
өткізу. «Жәндіктер әлемі»
Білім беру саласы |
Балалардың оқу іс әрекетін ұйымдастыру. |
Таным |
¾ жәндіктер туралы мультфильм көру. ¾ жәндіктердің түрлерімен таныстыру(құмырсқа, шыбын, өрмекші, көбелек, ара, инелік, қаңқыз) ¾ әңгіме (сұрақ - жауап) жүргізу, әңгімелік сұрақтар қосамыз. ¾ дидактикалық ойын: «сипаттау арқылы жәндікті ата»: «қай жәндік пайдалы?» ¾ Үстел үсті ойыны: «Жәндіктер» |
Қатынас |
¾ жәндікке байланысты өлең жаттау. ¾ жәндікке байланысты жұмбақтар жасыру. ¾ ертегі «үш көбелек», «құмырысқаның қанағаты» айту, «өрмекші, құмырсқа, қарлығаш» әңгімесін оқу. ¾ мақал – мәтел айту. |
Әлеумет |
¾ ойын – тапсырма: «жәндік туралы әңгіме айт» ¾ дамытушылық ойын: «қайсысы жәндік таңдап ал» ¾ әңгіме: «адамдардың жәндіктерге деген тәрт» |
Шығармашылық |
¾ музықалық ойын: «Гүл мен көбелек» ¾ ән: «көктем келді», «Бәрінін анасы бар», ¾ музыкалық ойын: «Күн мен жаңбыр» ¾ сурет, жапсыру, құрастыру. |
Денсаулық |
¾ дем алу жаттығулары: «көңілді жәндік» ¾ артикулациялық жаттығу: ж –ж-ж-ж,з-з-з, шр-шр-шр ¾ саусақ жаттығулары: «жәндіктер» ¾ көзге арналған жаттығулар, сергіту сәті. ¾ қимылды ойын: «Ара», «Қоңыз» |
Жәндіктер әлеміне саяхат
1
слайд :«Жәндіктер әлеміне саяхат»
Жүргізуші: Сәлеметсіздерме құрметті ата- аналар
қонақтар, отбасылық қонақжайға қош келдініздер! Балалар айтындаршы, қазір
жылдың қай мезгілі?
Балалар:Көктем
2 слайд: Көктем суреті.
Жүргізуші:Дұрыс
айтасыңдар, олай болса «Көктем келді» әнің орындайық.
Жүргізуші:Балалар,
көктемде күн жылынып, қар ери бастайды жер көгеріп, алғашқы гүлдер өседі,
құстар ұшып келеді, аңдар ұйқыдан оянады. Жәндіктер жер бетіне шыға бастайды.
Балалар жәндіктер әлеміне саяхатқа
барайық па?
Балалар:Иа
Жүргізуші:Олай
болса, сиқырлы папавозбен барайық
3: «Жәндіктер әлеміне саяхат»
Жүргізуші: Қараңдаршы, біз жәндіктер әлеміне келдік, ал енді отырып қарайық, кене
қандай жәндіктер көріп отырсындар? (экранға шығарады) балалар жауап береді.
·
Жәндіктердің суреті.
Жүргізуші: Өте жақсы балалар, жәндіктер не істейді?
Балалар:
Ұшады, секіреді, жүгіреді.
Жүргізуші:
Жәндіктердің аяғы нешеу?
Балалар:2,
4, 6.
1- ші
аялдама.
Жүргізуші:
Дұрыс айтасындар, ал қараңдар біз бірінші аялдамаға келдік.
4 слайд:
«Күн мен жаңбыр» ойынын ойнайық (балалар отырады)
2 – ші аялдама.Жұмбақтар жасыру, өлең айту.
Жүргізуші:
Ал енді біздің ата аналарымыздың жәндіктерге байланысты қандай жұмбақ біледі
екен сұрайық. Ал сендер мұқият тыңдаңдар, біз біз жұмбақты шешеміз.
1.
Бар жұмысы – ермегі
Талмай қанат қағады
Еңбекті қош көрмейді
Жат ыдысты бағады?
(Шыбын)
Қарақат: Ызындап ән салам
Жұп
– жұқа қанатым
Тәттіге тамсанам
Қоқысқа қонамын
2.
Екі
басы жұдырықтай
Ортасы қылдырықтай
(құмырсқа)
Жан: Менің атым құмырсқа
Шаршамаймын жұмысқа
Дән
тасимын жаз бойы
Дем
аламын мен қыста
3. Тоқыған ауы – шыбынның жауы (өрмекші)
Қайсар: Мен өрмекші өрмелеп
Өнерімді көрсетем
Мынау ғажап
өрнекті
Әдемі мен
тоқығам
4.
Гүлдерге
қонады
Шырынын сорады
Түр – түсі сары ала
Бұл не? (ара)
Дария: Ылғи ұшып тынбаймын
Шаң
тозанды жинаймын
Әдемі
гүл өсірсең
Саған
балды сыйлаймын
5.
Қанаты
бар
Инедей денесі бар
Үлкен көздері бар
Бұл не екен кім табар?
(инелік)
К.Инкар: Ұзын құйрық инелік
Инелікке тимелік
Тікұшақты жасадық
Инеліктен үйреніп
6. Гүл ұшып гүлге қонады
Гүл бақшаң гүлге тонады
(көбелек)
Рамина: Көріп
жаздын қызығын
Гүлден гүлге қонамын
Гүлдің ерке қызымын
Гүлден өзім ауаймын
3.аялдама «Гүл – көбелек»
Жүргізуші: Жарайсыңдар
балалар, келесі аялдама «Гүл көбелек» ойынын ойнауға шақырады.
4.
аялдама «Бәрінде анасы бар»
Жүргізуші: Балалар
білесіндер ме, аналардың да, жануарлардың да, құстар мен жәндіктердің деанасы
бар екен.Біздің бұл аялдама «Бәрінде анасы бар» деп аталады.Кәне ортаға
шығайық.
5.
аялдама «Жәндікті құрастыр»
Жүргізуші: Келесі
аялдамаға жеттік: Ата - аналармен ойын ойнауға шақырады «Жәндікті құрастыр»
6.
аялдама «Өткенге шолу»
Жүргізуші:жақсы рахмет
сіздерге балалар біз жәндіктерді білеміз,ол туралы мультфильм көрген
болатынбыз, түрлі ойындар ойнап, әңгіме ертегілерді тыңдадыңдар, олай болса
«Өткенге шолу» аялдамасы да келіп жеттік . Ата аналарымыз жәндіктерге
байланысты көрме ұйымдастырған болатын, сіздерге алғысымызды білдіреміз, ортаға
Алихан мен оның анасын шақырайық, олар бізге жәндіктердін қандай пайдасы бар екенін айтып берсін.
7.
аялдама «Қоңыздар ойыны»
Жүргізуші: Ал балалар
соңғы аялдамаға да жеттік. Ол сендерді «Қоңыздар» ойынын ойнауға шақырады.
Тосын сый.
Жүргізуші:Жарайсыңдар
балалар. Ал енді топқа оралайық. Қараңдаршы тосын сый мында көбелек келіп
сендерге өзінің сыйлықтарын сендерге тастап кетіпті, мен сендерге таратып
берейін.
Жүргізуші: Құрметті ата аналар, қонақтар осымен біздің отбасылық қонақжайымыз
аяқталды. Назарларыңызға рахмет, қош сау болыңыздар.