Балалар өз табиғаты бойынша зерттеушілер. Балалардың жаңа тәжірибелерге деген үнемі шексіз талпынысы, шөлдеуі, қызығушылығы, тәжірибеге ұмтылуы дәстүр бойынша балалық мінез-құлқының маңызды белгілері ретінде қаралады. Ересектердің міндеті – балаларға пайдалы етіп осы зерттеулерді өткізуге көмектесу. Сонымен қатар, ересек адам – ол мұғалім – тәлімгер емес, баламен бірге іс-әрекетке қатысушы болып табылады, бұл балаға өзінің зерттеу қызметін көрсетуге мүмкіндік береді. Ауаны зерттеу кезінде келесі міндеттер шешіледі: балаларға айналамызда ауа бар екенін көрсету, оны қалай анықтау керек екенін түсіндіру, ауаның салмағымен таныстыру, балалардың тәжірибесін қолдана отырып, ауаның қаситеттерін және оны адам қолданатындығы туралы ақпаратты жеткізу. «Баланың алдында қоршаған әлемнің бір нәрсесін ашуға болатынын білдіру, оны балалардың көз алдында кемпірқосақтың барлық түстерімен өмірдің бір бөлігі сияқты ойнайтындай етіп ашу». Баланың білгеніне қайта-қайта оралуын қалайтындай етіп, оны әрдайым қараусыз қалдырыңыз. Тәрбиеші: Эйдемиллер Л.Л.